![]() |
| Perjantai alkoi sateisissa merkeissä 💧 Ja kyllä, kävellessäni töihin tulee matkan varrella vastaan hevosia 😍 |
![]() |
![]() |
| Töiden jälkeen oli keli jo kuivempi mutta tuulinen, kävin kuitenkin Fuengirolan keskustassa |
![]() |
| Ennen kotiinlähtöä kävin vielä El Castillolla, sisälle linnaan ei kuitenkaan pääse kuin aukioloaikojen puitteissa, joten se jääköön toiseen kertaan |
![]() |
| Lauantaina oli upea keli ja hyppäsin junaan ensimmäistä kertaa kohti Malagan keskustaa seikkailemaan- rentona suunnitelmana vain yhden katutaidemuraalin ja yhden vaatekaupan löytäminen 😅 |
![]() |
| Nähtävää riitti koko matkan ajan |
![]() |
| Obeyn Rauhaa ja vapautta-muraali löytyi, mutta niin löytyi paljon muutakin.. |
![]() |
| ..nimittäin kanava joka oli koko pituudeltaan molemmilta puolilta maalattu graffitein- ja niin oli myös koko kaupunki! |
![]() |
| Katutaidetta löytyi ihan jokaisesta talosta myymälöiden eteen rullattavista ovista ja seinistä ja kiertelin kaupunkia aivan haltioituneena |
![]() |
| Vanhan kaupungin arkkitehtuuri oli myös silmiä miellyttävää |
![]() |
| Malaga oli siisti, hieno ja ilmapiiriltään rennon oloinen- sain todella hyvät vibat kaupungista ja käyn siellä ehdottomasti uudestaan seikkailemassa enemmän |
![]() |
| Sunnuntaina oli kroppa niin loppu viikosta että pyhitin päivän hyvällä omallatunnolla kotonani auringonpalvonnalle ja videopuheluille Suomeen |
![]() |
| Olen joskus iltaisin vielä kävellyt rantaan katselemaan auringonlaskua ja merta, näin myös tänään 🌊 |














Tuossa ensimmäisessä hevoskuvassa nuo höytyvät puun oksilla, ovatko ne muoviroskaa vai mitä?
VastaaPoista