sunnuntai 1. huhtikuuta 2018

Viikonlopun kuulumiset kuvina

Toinen viikko töissä sujui hyvin, päivät kuluivat melko samanlailla kun mitä kerroin edellisessä postauksessa, joten hypätään tällä kertaa suoraan kuvapainoitteiseen postaukseen viikonlopustani!

Perjantai alkoi sateisissa merkeissä 💧 Ja kyllä, kävellessäni töihin tulee matkan varrella vastaan hevosia 😍


Töiden jälkeen oli keli jo kuivempi mutta tuulinen, kävin kuitenkin Fuengirolan keskustassa

Ennen kotiinlähtöä kävin vielä El Castillolla, sisälle linnaan ei kuitenkaan pääse kuin aukioloaikojen puitteissa, joten se jääköön toiseen kertaan

Lauantaina oli upea keli ja hyppäsin junaan ensimmäistä kertaa kohti Malagan keskustaa seikkailemaan- rentona suunnitelmana vain yhden katutaidemuraalin ja yhden vaatekaupan löytäminen 😅

Nähtävää riitti koko matkan ajan

Obeyn Rauhaa ja vapautta-muraali löytyi, mutta niin löytyi paljon muutakin..

..nimittäin kanava joka oli koko pituudeltaan molemmilta puolilta maalattu graffitein- ja niin oli myös koko kaupunki!

Katutaidetta löytyi ihan jokaisesta talosta myymälöiden eteen rullattavista ovista ja seinistä ja kiertelin kaupunkia aivan haltioituneena

Vanhan kaupungin arkkitehtuuri oli myös silmiä miellyttävää

Löysin etsimäni vintagevaatekaupan Flamingos vintage kilon, joka oli sisustukseltaan ja valikoimaltaan ihana- hauska yksityiskohta oli vaatteiden hintojen määrittely vaatekappaleen painon mukaan! Löysinkin pari retroaaretta täyttämään vaatekaappiani

Malaga oli siisti, hieno ja ilmapiiriltään rennon oloinen- sain todella hyvät vibat kaupungista ja käyn siellä ehdottomasti uudestaan seikkailemassa enemmän
Sunnuntaina oli kroppa niin loppu viikosta että pyhitin päivän hyvällä omallatunnolla kotonani auringonpalvonnalle ja videopuheluille Suomeen
Olen joskus iltaisin vielä kävellyt rantaan katselemaan auringonlaskua ja merta, näin myös tänään 🌊

1 kommentti:

  1. Tuossa ensimmäisessä hevoskuvassa nuo höytyvät puun oksilla, ovatko ne muoviroskaa vai mitä?

    VastaaPoista